15 Temmuz 2010 Perşembe

YOĞURTLU SEMİZOTU SALATASI....

Sıcaklar fena bastırdı neredeyse buhar olup uçacağız, eee bu sıcaklarda da mutfağa girmek kabus gibi bişey:) demekki Allah bu yüzden bu güzel serinletici ve hafif yiyecekleri bize yazın sunuyor..

Yaz başından beri her gün masamızda olmazzsa olmaz semizotu salatasını sizlerle de paylaşayım biraz olsun serinlik gelsin gelen misafirlerime:)

Zaten bu günlerde yoğunluk had safhada:) Cumartesi kaynımın nikahı var bizede önceden kıyafetti oydu buydu derdi tasası düştü tabiiki. Gezip dolaşıp kıyafette karar kılamayınca iş başa düştü elbise dikmeye giriştim. Haftaya başka bir düğün var onun için de kıyafet dikilecek, anlayacağınız bu aralar terziliğe soyundum:)

Mutfak işlerine ara veridim işte böyle salataydı zeytinyağlı yemeklerdi idare edip gidiyoruz. Diyet doktorumuzun tavsiyesi de sadece bir çeşit yemek olduğu için bizim evde akşam yemeklerinde artık bir çeşit yemek yeniliyor yanında da salata yoğurt vs. ekmek yok:( beslenme düzenimizi değiştirmeye çalışıyoruz, bakalım ne kadar başarılı olabileceğiz..

Yoğurtlu semizotunu bu sebebten dolayı akşam yemeklerimizin baş konuğu olarak masamıza alıyoruz..

Semizotu süzme yoğurt ve salatalığı karıştırıp tuz ilave edip afiyetle yiyoruz (isterseniz sarımsak da ilave edebilirsiniz)
Şimdilik hoşçakalın..

6 yorum:

Fuat Gencal dedi ki...

Ellerinize sağlık. Tam bir şifa deposu.

Saygılar.

Adsız dedi ki...

elinize sağlık çok güzel gözüküyor.Tam yaz sıcaklarına göre:)

Selcen Şenocak dedi ki...

Melekcim ellerine sağlık bende bu aralar çok yapıyorum hatta dün akşamda misafirlerime ikram ettim çok hafif ve çok leziz oluyor. Sana kolay gelsin elbiseleride yayınlamanı bekliyorum ellerine sağlık.
Sevgiler...

Fatoş Öztürk dedi ki...

Ellerinize sağlık, afiyet olsun.
Sevgiler :)

Nenoni dedi ki...

Ama semizotu bahçede kendiliğinden olan yabanisi olursa dahada güzel oluyor bu yemek.

M.Yasir'in Annesi dedi ki...

merhaba uzun zamandır sizi takip ediyorum qerçekten çok qüzel tarifler veriyorsunuz ellerinize sağlık :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...