15 Eylül 2008 Pazartesi

BENSU İÇİN, WİNNİE THE POOH'LU PASTA

Kuzenimiz Aysel'in kızı Bensu bu yıl ana sınıfına başladı, okulda doğum günü kutlaması için ne zamandan beri aysel pastayı sen yaparmısın, aman ha unutma deyip duruyordu.

Dün bütün gün evde olmayınca iftar sonrası eve gelip pasta başına geçtim taki gece 03,30'a kadar neyse iyi iş çıkardım ve günü kotardım:)

İşte huzurlarınızda Bensu ve pastası....

Aysu, Bensu ve Nilhan:))


Şimdilik benden bu ka, zira Elveda Rumeli dizisini kaçıracağım:) harika bir dizi herkese tavsiye ediyorum..

Sevgili Yüksel Aytuğ'un da yazdığı gibi, İsteyim bu diziyi ep seyretmek, seyretdıkça üvmek, üvmek, üvmek...

Hoşçakalın....

29 yorum:

hayatkazanbenkepce dedi ki...

Bensu'ya nice seneler diliyorum .Eminim ki unutamayacağı bir doğum günü olmuştur , çünkü pastası gerçekten çok şahane olmuş.Eee sevgili Melek dizini izledikten sonra pastanın tarifini özellikle üstünü kaplamasından bahsedersen sevinirim.Elelrine ve emeğine sağlık canım...

muko dedi ki...

her zamanki gibi pasta harika olmuş eline sağlık..

bensu'ya nice mutlu seneler...

made in funda dedi ki...

CANIM ONCA UĞRAŞMANA DEĞMİŞ.ELLERİNE SAĞLIK SÜPER OLMUŞ..

PAPATYA PRENSES dedi ki...

Kendimi biran çizgi film izliyor sandım:)
Ellerine sağlık canım,minik bensuya da nice yıllara..

SARI PAPATYALAR dedi ki...

eminim bensu çok mutlu olmuştur pasta çok güzel ellerine sağlık

gelibolu17 dedi ki...

İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİ
http://porselendemlik.com/ ,
http://birdemliksohbet.blogspot.com/ ve http://selmahlc.blogcu.com/tarafından hazırlanmıştır.

İftar yemekleri
Sahur sofraları
Tatlılar
Çorbalar
Salatalar
Hamur İşleri
Yörenize ait bir cesit yemek


MERHABA SEVGİLİ ARKADAŞLARIM,

15 eylul 2008 (pazartesi) -21 eylul 2008 (pazar) tarihleri arasında İftar Bereketi Etkinliğini 3.haftanın Ev Sahibeliğini http://gelibolu17-midedenkalbe.blogspot.com/ Yani ben :) yapacağım

Siz sevgili dostlarımı ve Katılmak isteyen herkesi etkinliğimize davet ediyorum.


İstediğiniz kadar tarifle katılabilirsiniz.


Tariflerinizi hazırladığınızda İFTAR BEREKETİ ETKİNLİĞİ Başlığını yazarak sayfanızda yayınlayıp , tarifinizin hazır olduğuna dair duyurunuzu sayfama yorum bırakarak bildirmenizi rica ediyorum.

En kısa zamanda sizin sayfanıza geri dönüp tarifi kopyalayıp kendi sayfamda yayınlayacağım.

elimden geldiğince tüm arkadaşlara davetiye göndermeye çalışıyorum atladığım , gözden kaçırdığım arkadaşlarım olursa şimdiden özür diliyorum buradan tekrar söylüyorum herkes davetlidir. beni yanlız bırakmayın olurmu:(

Not: Tarifleri pazartesi sabahından itibaren yayınlayacağım canlarım. Şimdiden herkese teşekkürler

Gülcan..

Jasminskager dedi ki...

Harikaa olmus ellerinize saglik.

Adsız dedi ki...

bensuye cokkkkkk uzun ve sagilikli yillar dilerim

sen bir harikasin arkadasim
insan bakmaya kiyamiyor ki bu pastayi kesmeye nasil kiysin
emegine saglik - superrr

www.yenitadlar.blogcu.com

peynir hösmelimi dedi ki...

Al bendende o kaa.
Bayiliyorum bu diziye:))
pastada süper diyorum.Ellerine saglik.Sevgiler.

Serap'la turuncu lezzetler dedi ki...

Bensuya nice seneler..pastasıda muhteşem olmuş ellerine sağlık canım..öpüyorum sevgiler

dilek dedi ki...

bensu'ya nice mutlu seneler.
Allah uzun ve güzel bir ömür versin inşallah..

pasta herzamanki gibi fevkalade..
ellerine sağlık..

bensu ve arkadaşları çok şanslıymış....

RENKLİ KURABİYELER- ZÜLBİYE dedi ki...

çok şirin bir pasta olmuş. bir winnie hastası olarak vallahi çok beğendim.
Bensu'ya da upuzuuuun sağlıklı bir ömür dilerim.

Sevgiler

Adsız dedi ki...

bensuya mutlu yıllar,ellerine sağlık gene güzel şeyler ortaya çıkartmışssın...zhl ays...

neslihan erzincan özgür dedi ki...

Bensu olmak istiyorummmmm:-)))pasta harika olmuş canım,ellerine sağlık.küçük hanımın da doğum günü kutlu olsun.sevgilerimle...

Adsız dedi ki...

Canımcım pastan da profiterol de muhteşem görünüyor.Ellerine sağlık!

hdidem95 dedi ki...

bensunun doğum günü kutlu olsun seninde ellerine sağlık nefis görünüyor öptüm sevgiler

Betül İnce dedi ki...

Melek'ciğim,

Ne güzel yapıyorsun bu karakterleri pastalarının üzerine. Ellerine sağlık.

Sevgilerimle.

Evcilik Lezzetler dedi ki...

Süper ;))

NiNo dedi ki...

ayy pek guzel olmussssss

Bir Dut Masalı - nUnU dedi ki...

sayfanda pastanda bir harika olmuşl melekciğim,
tatliişş oğluşunda ömre bedel,allah bağışlasın.
* şu ege ağzıbna bayılıyorumm ben..
çok şeker çokk :))
svglrrr NuNU

Bizim Evin Mutfağı-Aysel dedi ki...

Bütün yorgunluğuna değecek bir pasta ortaya çıkartmışsın Melek ellerine sağlık...

Tatlı Aysu'ya da mutlu yıllar...

Sevgiler...

karakazan dedi ki...

Melek bayagi ugrasmisin ama degmis dogrusu,eline saglik canim.
Rumeliye de bayiliyorum ben yani,bizim oralarin sivesini konusuyorlar:)
yapmaymisin bana da pasta:)

sevgiler...

akasyakokusu dedi ki...

Ayyy Melek'cim hiiç boş durmazmısın senn:))
Pastada harika ama Bensu'da zaten şeker görünüyor..
Ellerine sağlık canım..
Seneye bekle bizi oralara gelebiliriz tercihte var yani:)

Aybike Ceylan dedi ki...

Ellerine saglik Melek'cigim,
Cok guzel olmus.
Bir soru: facebook damisin, gecenlerde bir yerde sana benzettim ama soyadini bilemdigim icin davet gonderemedim, sevgilerimi gonderiyorum. Yeni resmin cok hos oglunla, masallah.

Adsız dedi ki...

Ellerine saglik canim cok guzel gorunuyor

pelince dedi ki...

Bensuya nice mutlu seneler...Ama pasta şahane olmuş,ellerine sağlık..
Oğluşunla resminizede bayıldım..Çok hoşmuşsun melekcim..Maşallah size..

Sevgiler..

Adsız dedi ki...

Melekciğim dediğin gibi harika bir iş çıkarmışsın.Pasta cidden çok güzel.Bir tek ben yapamadım böyle cicili bicili şeyleri.
Elveda Rumeli ise diziler içinde tek seyrettiğim dizidir.Başka dizi bilmem zaten..öpüyorum canım.
sebilay.

zehra dedi ki...

pasta super olmus bayıldım guzellıge bırbaksanıza :)
bengıye mutlu yıllar

Adsız dedi ki...

Melekçim,
Ne kadar güzel olmuş harika cnm ellerine sağlık ay küçüklmek istiyorum:)) nice seneler Bensu'ya:)

whiteistcafe.blogspot.com
Sevgiyle.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...