3 Ekim 2007 Çarşamba

MUHTEŞEM GÜZELLİK PAMUKKALE ve KARAHAYIT...

Bu pazar yine evdeydik, akşamüzerine doğru dışarıya çıkınca aklıma Pamukkaleye gitmek geldi. Eşime hadi Pamukkaleye gidelim şöyle bi dolaşmış oluruz dedim bu saatten sonra olurmu olmazmı derken çıktık gittik. Denizli ile arası çok değil 20 km kadar bir mesafede olduğu için aslında her an gidilebilir ama biz belki 2 yıl da bir anca gideriz. İnsan yakın olunca gitmeye vakit bulamıyor heralde. Herneyse kısa bir süre dolaştık fotoğraflar çektim bu doğal güzellikleri sizlerlede paylaşmak istedim, İşte bizim doğa harikası muhteşem Pamukkalemiz. Çok içeriye kadar gitmesekte yinede idare eder dedim.
Pamukkaleyi geçince Karahayıt vadır. Gelmişken orayıda dolaşalım dedik kendimizi karahayıtta bulduk. Pamukkalenin suları ne kadar beyazsa Karhayıdın sularının akıp geçtiği yerlerde kırmızı olur işte buda Allahın bir mucizesi.Burada kaplıcalar oteller pansiyonlar her keseye göre yerler mevcuttur. Suları oldukça şifalı olduğu için çok sayıda insan gelmektedir. Burasıda Karahayıt bu güzelim yerleri görmeyen varsa bir fırsatını bulup mutlaka görün derim.
İşte buda benim oğluşum Melih deve ile resim çekilmek istedi ve karşınızda

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...