2 Ocak 2016 Cumartesi

GÜVEÇTE KAŞARLI KÖFTE. ..

Güzel bir köfte tarifiyle karşınîzdayım... Bu aralar tarif yazma fırsatı bulamaz oldum bugün yazarım yarın yazarim derken unutup gidiyorum... bundan sonra tarifleri sicak sîcak paylaşmak en güzeli ...

Bu köfteyi seveceğinizi düşünüyorum  hem kaşarlı hem soslu  nefis..

Malzemeker..

Yarım kg kıyma. 

1 rendelenmiş soğan 

3 yemek kaşığı galeta unu. .

Tuz karsbiber kimyon 

1cay kaşığı karbonat

Kıymanîz yağsız ise biraz sıvıyağ. 

Bütün malzemeyi karıştırıp güzelce yoğurun...

İçine koymak için yeteri kadar kaşar..

Sosu için. .

250 gr domates sosu ben yazdan hazırladığım domatesi kullandım. .

Biraz tuz karabiber kimyon bir diş sarımsak 

Sosu karıştırıp birkaç taşım kaynatıp ocaktan alın..

Aşagıdaki fotoğraflarda da göreceğiniz gibi köftemizi hazòrlayip güveç ksplarına koyup üzerinden sosunu döküp kasar rendesi serpip fırına verin...



Fırından alıp biraz soluklandırdıktan sonra afiyetle yiyebilirsiniz. ..

Afiyet olsun. .

Alkah herkese ağızına tat kesesine bereket versin insallah...

1 yorum:

Unknown dedi ki...

Çok güzel görünüyor ellerine sağlık :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...