7 Şubat 2012 Salı

BUĞRA'nın ŞİMŞEK MEKKUİN PASTASI...

Son zamanlarda en çok yaptığım pasta Şimşek Mekkuin:) Buradan anlıyorum ki erkek çocukların en sevdiği çizgi film karakteri bu....

Bu pastayıda evgili Dilek hanımın oğlu Buğra için yaptım. Dilek hanım doğum günü kutlaması okulda yapılacağı için 40 kişilik bir pasta istedi; ama sonra Buğra okuldaki kutlamadan vazgeçmiş:) evde arkadaşlarımla bir kutlama istiyorum demiş:)) İşte zamane çocukları böyle canı ne isterse o..
Dilek hanım pastayı almak için geldiğinde bir kahve içip biraz sohbet ettik, "bakalım okula gittiğimde belli olacak kutlamanın kimlerle yapılacağı" dedi:))
Bende buradan BUĞRA'ya doğum günün kutlu olsun diyorum...

5 yorum:

YEMEK SEVDAM (ELİF) dedi ki...

Çok güzel olmuş, ellerine sağlık canım. Sevgiler...

Disalce dedi ki...

canım bu tarz pasta yapmak kolay değil.renkleri tutturmak falan çok zor geldi bana....sen harika yapıyorsun ellerine sağlık....

Unknown dedi ki...

Elinize sağlık hiç kolay değil yaptığınız bende sipariş üstüne ve devamlı bir cafeye yapıyorum çok zor....bide nedense eve yaptıklarım süper olur birine yapayım çokmu özendiğimden mutlaka ya krema akar ya yamulur...size kolay gelsin.

ozguluntarifleri dedi ki...

ellerine emekelerine saglik Melekcim
harikasinn cok emek sarfetmissin canimm ama degmis dogrusu.
sevgiler.

yagmur dedi ki...

yaptigiziniz hersey harika görünüyor emeginize saglik. Size bir sorum olacak bu renkleri nasil yapiyorsunuz ben gida boyasiyla denedim ama hic istedigim rengi elde edemiyorum malesef.

Selamlar

yagmur

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...