8 Mart 2008 Cumartesi

KADINLAR GİTTİKLERİNDE!!!!

Hepinize selam arkadaşlar..


Kaç günden beri telefonum arızalı olduğu için internette yok, bloga giremiyorum hepinizi çok özledim. ve daha pazartesiye kadar da olmayacak gibi:(

Bugün dünya kadınlar günü bana uğrayıp günümüzü kutlayan arkadaşlara çok teşekkür ediyorum.

Bende şu anlamlı yazıyla dünyadaki bütün kadınların kadınlar gününü kutluyorum.

Artık sizlere uğrayamayacağım bikaç gün kusura bakmayın. Hepinize kucak dolusu sevgiler hoşçakalın...



Bir erkeğin ağzından...


Kadınlar gittiklerinde,arkalarında daha büyük boşluklar bırakırlar.

Onlar bir gün çekip gittiklerinde,peşlerinde "yetim-öksüz" kalan çok olur.

Mutfaktaki dolap, perdeler,kavanozun içindeki eski düğmeler,özenle saklanmış küçülmüş giysiler,dolap diplerindeki kurdeleler...

Sabah karanlığında mutfaktan gelen tıkırtılar susar,yetim kalmıştır tabaklar.Bir kadın gittiğinde hep suyu unutulur saksıların.Sık sık boynunu büker "sarıkız".O teki kalmış eski bardağın anlamını bilen olmaz,değerini kimse anlayamaz krom hac tasının.Balkon artık sessizdir, koridor kimsesiz.Bir kadın gittiğinde...

Bir kadın gittiğinde ne çok kişi gider aslında;
Bir ağır işçi, bir temizlikçi, bir bakıcı,bir bahçıvan, bir muhasebeci...Bir anne gider... Bir dost...Bir arkadaş...Bir sevgili...

Ne çok kişi yok olur bir kadın gittiğinde.Övgüler, uyarılar, yakınmalar, dualar yetim kalır.Kapı eşiğindeki "Dikkat et..." duyulmaz,annesi gitmiştir "geç kalma"nın.

Kadınlar, arkalarında büyük boşluklar bırakarak giderler.Bir kadın gittiğinde pek çok kişi gitmiştir aslında.Ve bir kadın gittiğinde,pek çok "yetim" bırakmıştır aslında arkasında...

yazan:Bekir Coşkun/Hürriyet

14 yorum:

hdidem95 dedi ki...

Analarımız, bacılarımız hayatımızın yarısı hatta çok daha fazla değerlerimizi ifade eden kadınlarımızın Kadınlar Günü’nü kutluyorum.

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

8 Mart dünya kadınlar günün kutlu olsun,

Kıymetini bilen hep bulunsun,

Üzüntü-elem-keder senden uzak olsun,

Sağlık-huzur-mutluluk hep seninle olsun.

*Sevgili Melek,
Ben bu yazıyı geçen yıl ilk okuduğumda o kadar hoşuma gitti ki,hemen yazıcıdan çıkarıp,buzdolabımın önüne astım.
Durup durup okurum.
Keşke herkes birbirinin kıymetini hayatta iken bilse ve anlasa.

Muhterem'le Afiyetle dedi ki...

8 Mart dünya kadınlar günün kutlu olsun,

Kıymetini bilen hep bulunsun,

Üzüntü-elem-keder senden uzak olsun,

Sağlık-huzur-mutluluk hep seninle olsun.

adigenisehilal dedi ki...

bu sefer galiba gerçekten ilk yorum benden:))... kadınlar gittiğinde hayat biter ki daha ne olsun... e erkekler de akıllı olsun kadınlar gitmesin... kısaca dünya kadınlar günün kutlu olsuuunnn... öptüüümmm

Yaren dedi ki...

Melekcim insal . bilgisayarin cabuk iglesir;)Seni bekilyoruz canim.Ayrica dünya kadinlar günün kutlu olsun,sevigle kal.

HULYA dedi ki...

Melek'ciğim,
valla inşallah fazla özletmezsin kendini.Bir an evvel yapılsın şu telefon.İki arada bir derede hemen ne güzel bir yazı eklemişsin canım.Emeğine sağlık.
DÜNYA KADINLAR GÜNÜN KUTLU OLSUN CANIM.SEVGİLER

Adsız dedi ki...

8 Mart Dünya Kadınlar Günümüz kutlu olsun...Sevgiler....

Adsız dedi ki...

8 MART DÜNYA KADINLAR GÜNÜMÜZ KUTLU OLSUN iyi hafta sonlari dilerim sevgiler

Adsız dedi ki...

Dünya kadınlar günün kutlu olsun. Sevgiler...

Adsız dedi ki...

Dünya kadınlar günün kutlu olsun canım.Bekir Coşkun'unun da ağzına sağlık

SOFRAM dedi ki...

Melekciğim inşallah sorun biran önce hallolur. Canım çok güzel bir yazı ve gerçekten de çok doğru...
Canım kadınlar günün kutlu olsun, sevgilerimle öpüyorum...

NiNo dedi ki...

ozledikkkkk

yeni adresim
http://ninomutfakta.blogspot.com/

zehra dedi ki...

selam mtariflerin süper.bana yardımcı olurmusun?ben kendi bloguma nasıl girileceğini bilmiyorum.adresimi seninki gibi gogldan yazınca gelmiyo.ben acemiyim daha. sorun nerde anlayamadım.yardım et.ken i bak by.

meleginmarifetleri dedi ki...

Zehracım..
Bloguna nasıl gireceksin..
bloggerden girmen gerekiyor önce www.blogger.com adresine girip oradan blog ismini ve blogu açarken yazmış olduğun şifreni yazap giriş yapman gerek.
Sen bloguna googleden girersen başkaları gibi girersin ve kontrol paneline geçip yazılarını ekleyemzsin bilmem anlatabildim.
sana kolay gelsin anlamadığın bişey olursa bana yaz sevgiler.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...