3 Ekim 2007 Çarşamba

HAŞHAŞLI YAŞ PASTA...

Bugünlerde yemek yapmak çok zor gelir oldu. Ramazan gelsede iştahla yemek yapsam. Bu günde önceden hazır olan bir tarifi sizlerle paylaşmak istedim. Bu resimde görünen pastayı ben değil eşimin teyze kızı Aysel yapmış getirdi. Bende hemen resmini çektim sizlere tarifini vermek istedim, İnanın bana çok güzel bir pasta oluyor denemenizi tavsiye ederim.
MALZEMELER
4 yumurta
1 su bardğı şeker
1 su bardağı sıvı yağ

1 su bardağı süt
1 su bardağı ince irmik
1 su bardağı siyah haşhaş
1 su bardağı un
1 kabartam tozu 1 vanilya
Bütün bu malzemeler kek gibi hazırlanır ve 170 derece fırında pişirilir.
ŞURUBU İÇİN
1'5 su bardağı şeker
1'5 su bardağı su beraber kaynatılır ve soğutulur. kek ve şurup soğuyunca üzerine dökülür.
KREMASI
1 paket cremole üzerindeki tarif gibi pişirilir.
2 su bardağı süt
2 yemek kaşığı un
1 çy bardağı pudra şekeri
Beraber pişirilir ve soğoyulur. Cremole ile karıştırılır ve çırpılır. Kekin üzerine sıkma torbası ile istediğiniz şekilde sıkılır. AFİYET OLSUN

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...