6 Ekim 2016 Perşembe

SOSİSLİ ÇİÇEK MİLFÖY BÖREK...


Bu aralar blog yazmaya ara verdim.. tarifleri kısa yoldan instagram hesabımdan hemen paylaşmak daha kolay geliyor biraz tembelliğe alıştık sanki..
Ama blogun yeri her zaman başka ilk göz ağrısı sizlerle tanışmama sebep olan blogu asla bırakamam... Ara sırada olsa paylaşmaya devam ediyorum ama artık daha sık paylaşım yapmam gerek diye düşünüyorum...
o zaman bu milföy tarifimle size yeniden merhaba diyeyim..
milföy biz hanımların cankurtaran hamurudur.. her an imdadımıza yetişir, bu hamurla oynayıp değişik şekiller vermeye bayılırım işte düz bir börek yapacağıma daha gösterişli bir börek yapmanın  kolay yolu...
milföy hamurunu buzluktan çıkartın biraz yumuşaması için bekleyin..
yumuşayan hamuru resimde gördüğünüz gibi köşelerinden kesikler atın..

ortasına istediğiniz bir harcı koyun ben çocuklar sosis istediği için sosis kullandım.. tatlı yapmak isterseniz rendelenmiş pişmiş elma , çikolata, incir üzüm ne severseniz o malzemeyi kullanabilirsiniz..
sonra resimdeki gibi katlayın...
diğer köşeyide katlayın ve yağlı kağıt serilmiş tepsiye dizip üzerine yumurta sarısı sürün ve 200 derece ısısnmış sıcak fırında kızarana kadar pişirin..


Afiyet olsun....

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...