8 Ağustos 2015 Cumartesi

TUZLU KEDİCİKLER....

Kedi Kurabiye
 Tuzlu kurabiyeyi bu sefer kedi şeklinde yaptım  çok da güzel oldu. ..
Çocukların doğum günleri için harika bir sunum olur bence..
Benim gibi şeker hamuru  kurabiye yiyemiyorsanız  kurabiyeleri böyle şekilden şekile sokabilirsiniz..😊☺😀😉😉
Yapımı çok kolay bir kedi kafası yapıp benim kalıbım bardı onunla kestim. sonra fitil şeklinde uzattığınız hamuru sararak bedenini yapın bedeni kafayla birleştirmek için bedeni biraz kafanın üstüne bindirin... yumurta sarısı sürdukten sonra gözler için ben çörekotu  burun için de kuş üzümü  kullandım sizler daha farklı şeyler bulabilirsiniz...
 Hamuru için...
1 paket tereyağı.
1 çay bardağı sıvı yağ. .
Yarım fincan sirke
1 fincan su
1 yumurtanın beyazı sarısı üzerinde kullanılıyor..
1 tatlı kaşığı tuz
3 yemek kaşığı şeker.
1 kabartma tozu
Aldığıkadar un..
Hamuru yoğurup biraz dinlendirin ve yukarıda anlattığım gibi şekil verip yumurta sarısını sürüp 180 derece ısınmış fırında pembeleşene kadar pişirin. ..
Afiyet olsun.

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...