25 Nisan 2015 Cumartesi

MANTARLI PİRİNÇ SALATASI...

Mantarlı pirinç salatası
Bu salatayı seveceğinizi sanıyorum... çok lezzetli görseli rengarenk harika bir salata oldu ben çok beğendim...
2'5 bardak pirinçten zeytinyağı ve 1 limon suyu ile pilav pişirdim...
1 kg mantarı temizleyip kaynayan suya bir limon sıktım ve mantarları bu suda10 dk kadar haşladım... sonra dilimledim. ..
2 tane havucu sertliği gidecek kadar haşladım..
4 tane kırmızı biberi kabuklatı soyulacak kadar közledim  çok yumuşatmadan...
1'er su bardağı kadar bezelye ve mısır yeterli geldi..
Yeteri kadar kornişon turşu küp küp doğradım..
İstediğiniz kadar maydanoz yeşil soğan dereotu...
Bütün hazırlıklar tamamlandıktan sonra ılık pilavla malzemeleri karıştırıp son olarak 1 su bardağı cevizi doğrayıp teflon tavada kavurun karışıma ekleyin limonunu ve tuzunu ağız tadınıza göre ayarlayın artık...
Afiyet olsun...

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...