5 Ocak 2014 Pazar

LOLİ KEK....

 İnternette gezinirken yabancı bir sitede bu loli keklere rastladım öyle hoşuma gittiler ki sizlerle de paylaşmak istedim....

 Ben yine tarifini yazıyorum ama orjinalini görmek isterim diyorsanız buyrun buraya bakın...
Malzemeler oldukça basit..
Herhangi bir kek.. İster hazır kek isterseniz kendi yaptığınız bir kek...
Kek'i rododan geçirip un haline getiriyoruz..
İçine hamur kıvamına gelene kadar krema ilave ediyoruz..
Sonra küçük toplar yapıyoruz.. Beyaz çikolatayı benmaride içine biraz sıvı yağ ekleyerek eritiyoruz....
Kullanacağımız çubukları çikolataya batırıp toplara geçiriyoruz ve donması için bekliyoruz...

 Donan toplarıı erittiğimiz çikolatanın içine batırıp çıkartıyoruz ve herengi bir süngereyada strafora batırıp yine donmaya bırakıyoruz...
 Onlar donarken diğer tarafta şapka için bisküvilerin üzerine marketlerde satılan bu çikolatalardan koyup erimiş çikolata ile kaplıyoruz...
İşte şapkalar hazır süslemesi artık size kalmış..:)
 Son olarak eriyen beyaz çikolatanın içine gıda boyası koyarak renklendirip saçlarını gözlerini ağzını yapıp şapkasını da kafasına taktıktan sonra loli kekiniz hazır işte budur....

3 yorum:

Hatice OKTAY dedi ki...

elinize sağlık çok güzel görünüyorlar acaba kullandığınız çikolatanın markasını sorabilirmiyim benim çikolatalarım çok akışkan olmuyor bir kaç marka deiştirdim

Unknown dedi ki...

Cok guzel gozukuyorlar bende ogluma simdi yapiyorum bu kadar suslemiycem biraz sade yapiyorum

Unknown dedi ki...

Cok guzel gozukuyorlar bende ogluma simdi yapiyorum bu kadar suslemiycem biraz sade yapiyorum

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...