30 Haziran 2013 Pazar

HELLO KİTTY KEK'li RULO PASTA..............:)

Hello Kitty pasta.......
 Bu sıcak günlerde pastalarımız'da ne kadar az krema kullanırsak o kadar iyi bence...
İşte hem kremasız hem de görüntüsü süper bir pasta............

Pastayı hazırlamak için öncelikle kremasını pişirmekle başlayın........

2,5 su bardağı süt..
2 yemek kaşığ un..
2 yemek kaşığı nişasta.
1 yumurta...
4 yemek kaşığı şeker..

Beraber pişirilir pişmenin son aşamasında mikserle çırparak pişirmeye devam edilir 2-3 dk daha pişirldikten sonra ocaktan alınır  ve üzerine streç film örterek soğumaya bırakılır............

Sonra kağıdı hazırlmamamız lazım........

İstediğiniz bir deseni tesinizin ebatı kadar bir yağlı kağıda keyfinize göre ralıklarda kurşun kalemle çizin......
Şunu unutmayın ki  çizdiğiniz desen piştikten sonra sağ sol olarak size görünecektir....
 Hamuru için...........

5 yumurta (eğer çok büyük yumurtaysa 4 adet)
3 kahve fincanı şeker beraber iyice çırpılır.............
Üzerine 5 kahve fincanı un eklenir 1 kahve f,ncanı su ve yarım limon suyu ilave edilir...........
Artık hamurumuz hazır..........

Hamuru göz kararı renklendirin...........
Siyah rengi kontör olarak kullanın... Resim ortaya çıktığında en üstte görünen bölüm ilk olarak çizilmelidir..........

Önce siyah renkle kontörü çizip ısınmış fırında 1 dk pişirdim...

Fırından çıkardığım tepsiyi tekrardan boyamaya aldım ve gözler fiyonk bıyıklar ve puantiyeleri çizip yine 1 dk fırında pişirdim..

Son olarak kafayı doldurup tekrardan 1,5 dk fırında pişirdim ve çıkardım...

Artık renksiz hamuru yağlı kağıdın üzerine döktüm ve güzelce yaydırdım........ Artık tamamen pişirmeye sıra geldi.....

Kekimizi pişirip fırından çıkartalım.... Bir dk kadar soluklandıktan sonra hamuru kağıdıyla birlikte rulo yapalım..........

Hello Kitty pasta.......
 Bu arada kremamızı  mikserle çırpalım.........

Soğuyan keki açıp içine krema sürelim ve arasına istediğiniz meyvelerden yerleştirin..............

Rulo yapın işte pastamız hazır..........
Hello Kitty pasta.......
Afiyet olsun.......
İyi pazarlar.............

5 yorum:

Nurşen Aksoy dedi ki...

Süpersin canım bu nasıl güzel bir pasta,ellerine emeğine sağlık..

Hatice OKTAY dedi ki...

ellerinize emeğinize sağlık süper ötesi bir pasta olmuş

Adsız dedi ki...

Ellerinize saglik cok cici pasta olmus ben siyahliklari neyle yaptiniz diye sorcaktim??

meleginmarifetleri dedi ki...

Siyah gıda boyas ile yaptım ama kakao ilede yapabilirsiniz..

Adsız dedi ki...

Kod adı: KELLO :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...