21 Mart 2013 Perşembe

KAVRULMUŞ ÇATLAK KURABİYE...

Bu aralar günler nasıl geçiyor farkına bile varmıyorum..........  Geceleri pasta yapmakla geçiyor; gündüzleri gezmek yada diğer siparişler derken geceyi gündüze karıştırır oldum.....:) Sağlık olsun önemli bu, Allah bu günlerimizi aratmasın inşallah.........
Bu kurabiyemi de bugün bana gelen arkadaşlarım için yaptım...... İlkokul arkadaşım ve oğlumun ilkokul öğretmeniydi misafirlerim.....
Un kurabiyesi benzeri kurabiye sevenlerdenseniz bu kurabiyeyide çok seveceğinizden eminim........

Malzemeler..
1. su bardağı unu kavur....
1 paket yumuşak tuzsuz tereyağı...
1 su bardağı pudra şekeri....
1 yumurta sarısı....
1 kahve fincanı sıvı yağ....
1 paket kabartma tozu...
1 paket vanilya...
 Tereyağı ve şekeri güzelce karıştırın sıvı yağı ekleyin..........
Üzerine yumurta sarısını da ekleyin karıştırın...
Daha sonra kavrulmuş unu eleyerek yağlı karışımın üzerine ekleyin kabartma tozu  vanilya ve aldığı kadar un ilave ederek yoğurun...........
Ceviz büyüklüğünde toplar yapın ve tepsiye dizin...
180 derece fırında pembeleşene kadar pişirin...........
Fırından çıkan kurabiyelerin üzerine pudra şekeri serpin.........
Afiyet olsun.......

4 yorum:

Emel Yılmaz Akan dedi ki...

Ohhhh misss gibi kavrulmuş unun lezzeti ...
Nefis görünüyor ellerinize sağlık...
Sevgilerimle...

ilhan dedi ki...

Beni aşıyor tabi sadece bu saatte yalanarak izliyorum. Ellerinize sağlık.

ebru dedi ki...

Meleğim kurabiyeler nefis görünüyor. Ellerine sağlık.

Pumpulininmutfagi dedi ki...

Ellerinize sağlık harika görünüyor
Kavurarak yapılması daha lezzetli yapıyordur diye düşünüyorum kurabiyeyi
Sevgiler:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...