11 Temmuz 2009 Cumartesi

SANAT'TA KABAK TADI....

Sıcaklarla bereber bir uyuşukluk hali başladı bende sormayın gitsin öyle böyle değil, evin içinde öyle dolan dolan akşamlar sabahlar oluyor:) El işim her daim ortada olaki görürsem beliki elime alasım gelir diye ama ııııh oda çare değil.

İki elbise kestim malzeme almaya çarşıya inmem gerek onada giden yok oda duruyor. yemek derseniz bu sıcaklarda zaten ağır yemek yenmiyor bir iki zeytinyağlı yemek yapıyorum o kadar, zaten hafiften diyete başlayayım dedim kendimce:))

Gezmeye filan gitmeyince insan kendini tutuyor en zarndan pasta börek olayına girilmiyor oradan yırtıyorum..

İşte bendeki tembellik devam ededursun bu resimleri milliyet gazetesinde görmüştüm çok hoşuma gittiler ben tembellikten dem vururken millet neler neler yapmış yahuuuu bakta utan dedim kendime:)

Sizlerde bakın beğenecekmisiniz bakalım..

11 yorum:

lemaninignesinden dedi ki...

canım vallahı rüyama gırecek bunlar ayrıca midem kalktı bi taraftanda çok yaşa emi nerden buldun bunları

SERAP dedi ki...

Melekcim bayildim ben bunlara.Nereden buldun böyle???

Evcimen dedi ki...

Kabaklar ve yazınız süper :) Açıkcası bu sıcaklarda herkes böyle galiba bende dahil.. yemek bile yapmak istemiyor canım...

Sevgiler

DİDEM dedi ki...

BAYILDIM CANIM ÇOK HOŞ RESİMLER ...SEVGİLERİMLE...

SOFRAOZLEMİ dedi ki...

ahaha ne ilginç fotoğraflar:) bazen bunlara benzer resimler mailime geliyo ama hiç bu kadar değişiğini görmemiştim süperr


sevgilerimle

pembecikolata dedi ki...

yaz geldi yemek olayı bitti bizde :)Hep bir uyuşukluk haliii var nedense bende de...
Kabaklar süper bende bu yaratıcı fikirlere bayılıyorum...
Teşekkürler paylaşım için...

gülcan dedi ki...

merhaba arkadaşım hakikaten insanlar neler yapıyor insan zekası ve yaratıcılığı bir harika ben hep hayret etmişimdir bu insanlarısüper olmuş hepside ama bir gerçeğide demeden geçemiyeceğim kabakları da ziyan etmişler ben kabağı çok severimde.
birde şu kaldırımlara yapılan 3 boyutlu resimler varya onlara bayılıyorum

SİBEL'İN TARİF DEFTERİ dedi ki...

Alemsin Melekciğim ya, bunların hepsi birer sanat eseri bana göre, çok hoş...Bu arada sen kendine tembel dersen biz ne diyelim?...

hdidem95 dedi ki...

melekcim hep aynıyız halsiz dermansız ama iki gündür kayseri kasım ayı gibi yağmur yaş bir soğuk ceketlerle oturuyoruz balkonlarda bu arada ne rejimi bacım zaten inceciksin ne gerek var resimlerde pek güzel olmuş valla sanat sanat:)) öptüm sevgiler

TAZE NANE dedi ki...

Ben bayıldım.
Biraz daha bakıyım.

pembesinti dedi ki...

sevgili melegin tarifleri :) tarifleri cok begendim hemen benim yapabileceklerimi not ettim en kısa zamanda yapmak isiyorum coook canım cekti hepsinden :)
ellerine kollarına emegine saglık cok begendim hepsini ayrı ayrı

kabak resimleride acılmıyo :(

www.pembesinti.blogspot.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...