3 Aralık 2008 Çarşamba

MİLFÖYDE SEBZELER.....

Selamlar, kurban bayramı yaklaştı herkeste bir temizlik, alışveriş telaşı bir koşuşturma:) Biraz önce çarşıdan geldim aman daha şimdiden bu saatte kalabalık, arefe gününü düşünemiyorum bile:) Ama alışveriş olsun'ki çark dönsün, bu kriz günlerinde esnafa böyle özel günler ilaç gibi geliyor....

Bayramda bol bol etli tarifler olacaktır bloglarda bende bayram misafirleriniz için çok pratik bir börek tarifi vereyim dedim ve sizlere milföyde sebzeler getirdim .

Bu börekleri geçtiğimiz hafta gelen misafirlerim için yapmıştım çok pratik ve lezzetliler, tarifi Oktay usta'da görmüştüm ben malzemelerin içine salam ilave ettim...

Malzemeler.

Milföy hamuru.

Haşlanmış patates.

Haşlanmış yada konserve bezelye.

Haşlanmış havuç.

Beyaz peynir

Salam

Kaşar peyniri.

Ölçü olarak vermedim bende kendim göz kararı malzeme kullandım.

Patatesleri havuçları peyniri ve salamı küp küp doğrayıp harmanlayın.

6 tane Milföyü 2'şer olarak yan yana koyup merdane ile biraz açın ve içine malzemelerden bolca koyup rulo yaparak sarın. .

Ruloyu 3 santim genişliğinde kesin dil dik tepsiye dizin ve üzerine rendelenmiş kaşar peynirini dökün.

200 derecede ısıtılmış fırında pembeleşene kadar pişirin..

Afiyet olsuuuun...

23 yorum:

Unknown dedi ki...

Melek'cim çok pratik ve leziz bir tarif ellerine sağlık sevgiler...

Gönülünce Lezzetler dedi ki...

Börek nefis görünüyor ellerine sağlık arkadaşım...Bende akşama milföyleri değerlendirmek adına börek yapmayı düşünüyordum..Çok güzel fikir oldu teşekkürler...
Sevgiler...

Tijen dedi ki...

Melek'ciğim,
Bu tarifi annem görse hemen misafirlerime bundan yap der iyi mi? (Merak etme ben bayramda da et koymayacağım siteye, olur a diyete miyete ihtiyaç olursa beklerim. Şaka şaka!)

PAPATYA PRENSES dedi ki...

renkli renkli ne kadar güzel bir börek olmuş:) ellerine sağlık canım..

Saliha dedi ki...

mmmm ellerıne saglık enfesler..tıjenın lıstesını uyguluyorum bı sure yıyemıcem ama ogluma yapacagım:)))

sevgılerımle..

Adsız dedi ki...

Selam,
Nefis görünüyorlar. Ellerine sağlık.

Adsız dedi ki...

melekcigim herzamanki gibi nefis bir tarif yayinlamissin ellerine saglik canim dogum gunu pastanda nefis gorunuyor.
kucak dolusu sevgilerrr.

ebru dedi ki...

Melekcim ellerim sağlık.Tarif defterime hemen not aldım.İlk yapılacaklar listesi.Görüntü çok hoş eminin lezzeti de öyledir.

TAZE NANE dedi ki...

Ne kadar güzel görünüşleri var.
Ellerine sağlık.
Sevgiler.

Aymen dedi ki...

patatesler haşlanmışmı olacak yoksa fırında pişiyomu anlamadım? ellerine sağlık

sevimin sayfasi dedi ki...

melegim börekler harika olmus tam benlik,
hello kitty pastan süper görünüyor, bitim yani
harikasin canim ellerine saglik

SOFRAOZLEMİ dedi ki...

milföy olmasa naparız bilmem.hem imdadımıza yetişiyor hemde nefis şeyler ortaya çıkıyor..ellerine sağlık canım..
sevgilerimle

yukivehobileri dedi ki...

slm canım çok güzel görünüyor böreğin ellerine sağlık iyi bayramlar sevgiler

Selcen Şenocak dedi ki...

Çok pratik ve güzel bir tarif ellerine sağlık melekcim.
Sevgilerimle,
İyi bayramlar...

Adsız dedi ki...

eline sağlık

serpil'in mutfağı dedi ki...

MERHABALAR.AH KEŞKE BİZİMKİLERDE BÖYLE SEBZELİ YESELERDE YAPSAM.MİLFÖY BİZDEDE ÇOK YENİLİYOR AMA OĞLUM İÇLİ BİRŞEY YEMEDİĞİNDEN GENELLİKLE BOŞ YADA ERİYEN PEYNİR KOYUYORUM.ELLERİNE SAĞLIK GÜZEL GÖRÜNÜYORLAR.

AKDENİZ AKŞAMLARI dedi ki...

Canım ellerıne saglık.Bayramını en ıçten dıleklerımle kutluyorum.Sevgıler..

neslihan erzincan özgür dedi ki...

melekciğim nefis olmuşlar canım,çok değişik bir görünüm,çok şık.ellerine sağlık.

iyi bayramlar diliyorum.sevgilerimle...

bir dilim bir tutam dedi ki...

Melekcim güzel bir bayram gecirmen dilegi ile......Berlinden sevgiler...

elma şekeri dedi ki...

Ellerinize sağlık,nefis bir görüntü...

www.illedeyemek.com dedi ki...

Ellerinize sağlık,yine herşey harika sevgiler,selamlar.bayramınızi da şimdiden kutluyorum

lusia dedi ki...

Hi Friend,Very Nice Post and blog,i like your blog.AND VISIT TO MY BLOG AND DROP ME A COMMENT TOO.THANKS
http://www.googleadsensesystem.blogspot.com/
http://www.indianstamilmasalas.blogspot.com/
http://www.indianmasalamullu.blogspot.com/

Adsız dedi ki...

Webmaster cok tesekkurler...

Selamlar Ebru

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...