18 Haziran 2014 Çarşamba

VİŞNE ŞURUBU VE VİŞNE KOMPOSTOSU..


 Vişne zamanı geldi bende vişneden hem komposto hem vişne şurubu yaptım...
vişne kompostosu için 1 kg vişneyi 2 su bardağı şeker ve 2-3 su bardağı su(vısnelerim çok iri ve çok sulu olduğu için ben 2 bardak su kullandım) ile kaynatıp sıcakken kavanozlara doldurup kaynattığım kapakla kapatıp konserve gibi kapakları vakumladım kapağının üzerine ters çevirip soğuyana kadar böyle bıraktım sonra serin ve karanlık bir yere kaldırdım. .
 Vişne şurubu için 1 kg visneyi 1 kg şeker ve 1 su bardağı su ile kaynattım iyice kaynattiktan sonra vişneleri süzüp gurubun birazını şişeye adım hemen kullanmak için  birazını da kavanozlara doldurup sicak kapakla kapatıp kaldırdım kışa hazırlık olarak :)
 Yapanlara kolay gelsin yiyip içenlere afiyet olsun. ..

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...