9 Nisan 2009 Perşembe

Herkese selamlaaaaar..

Dün sevgili arkadaşlarım http://pasturkey.blogspot.com/ ve http://ferkay.blogspot.com/ Bana bu güzel ödüle layık görmüşler onlara çoooook teşekkür ediyorum.

Bu ödüldede uyulması gereken kurallar varmış.

1.Ödülü verenin linkini yayınlamak...

2.Ödülü verdiğin kişilere mutlaka haber vermek...

3.Bu ödülü verdiğin blog sahibinin linkini vermek...

Ben düşündüm ve arkadaşlarım arasında seçim yapamadım ve bütün arkadaşlarıma bu ödülü vermek istedim. Buradan bana ziyarete gelen arkadaşlarıma ödül veriyorum.

Bugün tarif yazmak istemedim, geçtiğimiz günlerde okumuş olduğum yazıyı sizlerede sunmak istedim:)

DÜNYANIN EN MUTLU ÇİFTİ KİMDİR?

>Hiçbir zaman Adem'in de Havva'nın da kaynanası olmadı;)

>Hiçbir zaman Adem de Havva da aldatılmaktan korkmadı;)

>Havva hiçbir kavgadan sonra "ben annemin evine gidiyorum" diyemedi ve Adem de onu almak için kaynanasıyla yüzleşmek zorunda kalmadı;)

>Randevulara gecikince trafiği bahane edemediler;)

Şimdilik hoşçakalın....

11 yorum:

müjde dedi ki...

Günaydın Melekciğim.Sabah sabah sen beni güldürdün Allah da seni güldürsün.

AKDENİZ AKŞAMLARI dedi ki...

Canım odulun ıçın tebrıkler Adem ıle Havva yazısınadfa bayıldım.Kucak dolusu sevgılerımı gonderıyorum.

sevimin sayfasi dedi ki...

canim benim, ödül icin tebrikler
öpüyorum...

Unknown dedi ki...

tebrik ediyorum canım.sevgiler.

egeli dedi ki...

KUTLARIM MELEĞİM SENİ....BENCEDE EN MUTLU ÇİFT ONLARDI.....

gonca-pembe merdane dedi ki...

Ödül için tebrik ederim:) Hz. Adem ile Havva'yı hiç bu yönden düşünmemiştim:)))

BY.CodeR dedi ki...

Bildiğiniz gibi BLOGobik Blog Ödülleri 2009 (Yarışması)'a katıldı. Bu yarışmada başarılı olabilmem için sizlerin o değerli oylarına ihtiyacım var.
Bana ve Siteme destek olmak için

http://2009.blogodulleri.com/blog/blogobik

oy vermeniz yeterli.

Desteklerinizi Bekliyorum.
Teşekkürler!

ipek aral kişioğlu dedi ki...

Merhaba, kültür sanat kategorosinde http://2009.blogodulleri.com/blog/aya-merdiven-kurduk-biz ve aile kategorisinde http://2009.blogodulleri.com/blog/minik-yaprak-in-gunlugu desteğinizi bekliyoruz. Selamlar …

turkmutfak dedi ki...

AŞK ÇAYI BÜYÜSÜ

Aşk çayı büyüsü, Pazartesi, Salı veya Cuma günlerinde, ilk dördünden hemen sonra, dolunay olmadan yapılırsa etkili olur.

Çaydan başka şunlara ihtiyacınız olacak:

3 mum (kırmızı, pembe, ve yeşil)
4 karaman kimyonu tohumu (Carum carvi)
4 rezene tohumu (Foeniculum vulgare)
3 kuşburnu yani gül meyvası
5 yenilebilir nitelikte gül taç yaprağı

Eğer yenilebilir nitelikte gül taç yaprağı bulamazsanız, gülsuyu yahut gülkurusu da kullanabilirsiniz. (gülleri çaya karıştıracağınız için böcek ilaçlaması yapılmadığından emin olun).

Mumları yakın ve onları çaydanlığa yakın bir yere dikin. İki bardak memba suyunu çaydanlığa dökün, diğer malzemeleri ve çayı bu suya katın ve ağır ağır kaynatın. Çay kaynarken çıkan buharın üzerinden ellerinizi üç kez geçirin ve içinizdeki aşka konsantre olun. Çayı bir fincana dökün ve rahat bir yere oturun. Eğer sevdiğiniz kişinin bir fotoğrafı varsa çayı içerken bu fotoğrafı görebileceğiniz bir yere koyun ve şu sözleri söyleyin :



"I lift this cup to my lips,
I drink it slow with tiny sips,
Rose, tea, caraway,
And fennel cause love to stay.". Götürüyorum bu fincanı dudaklarıma,
Yudum yudum içiyorum onu, yavaşça,
Gül, çay, karaman kimyonu, ve rezene
Benim için tutun aşkı vermeyin kimseye
http://turkmutfak.blogcu.com

http.//belguzaranne.blogspot.com dedi ki...

merhaba huzur dolu bır gun dıleğıyle

hdidem95 dedi ki...

bayıldımmmm:))))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...