30 Eylül 2007 Pazar

KURABİYE ÇOCUKLAR VE MİNİK SİNCAP...

Bugün bana Esra (matrakiye blogcu) geldi. Bizde şöyle kayserili blogcu arkadaşlar gibi toplandık diye yazalım da birazda onları kıskandıralımdedik. Bende esra gelmeden önce kurabiye yapayım diye düşündüm ve çoktan beri yapmadığım çocuk kurabiyeleri yapmaya başladım esra beni işim bitmeden yakaladı. Yapılışını gördüğü için çok sevindi. Hemen Hilali arayıp onu kıskandırdı tabiki, bizde o çok merak etmesin diye resimlerimizi koyalım sen de bak dedikÇaya ablamda yetişti ve afiyetle kurabiyelerimizi yedik. şimdide çocuk kurabiyelerin yapılışını vereyim biraz çok konuştum.
MALZEMELER
150 gr yumuşak margarin
5 çorba kaşığı pudra şekeri
1 yumurta
6 kahve fincanı un
1 çay kaşığı kabartma tozu
1 çay kaşığı vanilya
1yemek kaşığı kakao ve gıda boyaları
Yumuşak margarin şekerive yumurta mikserle iyice çırpılır. İçine un kabartma tozu ve vanilyayı ilave edip yoğurulur. hamurdan artık nasıl çocuk yapmak isterseniz o miktarlarda parçalar ayrılı ve ona göre renklendirilir. Saçlarını sarımsak ezeceğinin içine hamur doldurup sıkarak elde edilir. tabiki sarımsakta kullanılmayan ayrı birtane almak şartı ile istediğiniz şekillerde çocuklar yapılr ve 200 derecelik bir fırında fazla kızartmadan pişirilir AFİYET OLSUN


Bunlar fırına gitmeden önceki halleri...
Sincapta nereden çıktı diye sorarsanız bizim babadağdaki yaylanın bahçesindeki erik ağacında yaşayan bir çift. Ablamda resimlerini çekmiş ben sincapları çok sevdiğim için bana getirmiş sizlerlede paylaşmak istedim bakarmısınız şunun güzelliğine....

Önce karnımızı doyuralım..

Suyumuzuda içtikmi işimiz bitmiştir..




1 yorum:

Adsız dedi ki...

Merhaba,bu kurabiyelere bayıldım,ellerinize sağlık bende deneyeceğim fakat bu saç yapımını daha farklı bir şekilde uygulayamazmıyız sarmsak aparatı bulamadımda:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...