12 Nisan 2017 Çarşamba

ÇİKOLATALI KURU FASULYE TOPLARİ

Benim favorim çikolatalı topları kahve yaninda yemek😉😉😉😉 

Malzemeleri. .
1 su bardağı kuru fasulye 
2 su bardağı şeker. 
1 su bardağı ceviz.
3 yumurta.
125 gr yumuşak  tereyağı. 
1 paket kabartma tozu.
Fasulyeyi iyice haşlayıp sicakken ezip püre haline getirin soğusun..
Diğer malzemelerle karıştırın ve  yeterli büyüklükteki tepsiye dökün.. çok  kalin olmasın.. 160 derece fırinda 45 -50 dk kadar pişirin. . Elinizle kontrol ettiginizde cok yumasak gibi gelebilir nolmaldir...
Tepsiyi fırından alıp soģumaya bırakın. .
Kekiniz soğumaya yakinken tepsideki keki kasikla yada çatalla parcalayin ve elinizle cevizden biraz küçük toplar yapın.. daha sonra 1 paket bitter 1 paket sütlü çikolatayı benmaride eritip icine 1 tatli kasıgı kadar sivi yağ ekleyin karistirın topları çikolataya batırıp çıkartin yaglı kağıt serdiginiz tepsiye dizin ve dolaba koyup sogumasinı bekleyin...
Soğuduktan sonra afiyetle yiyin...

3 yorum:

Blogcu Sultan dedi ki...

Kurufasülyeli kek tarifini, pastasını görmüştüm. Ama ilk defa çikolatalı top tarifini gördüm. Sanırım tüm tariflerini tek tek deneyeceğim. ;) sevgiler.

Moda Düşleri dedi ki...

Merhaba blogunuzu yeni keşfettim ve artık takipteyim :)
Bana da uğrarsanız çok sevinirim...

Unknown dedi ki...

Yaptım çok güzel oldu tekrar yapacagım kesinlikle tavsiye ederim.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...