28 Eylül 2017 Perşembe

MOZAİK PASTA


Bu aralar hep kolaya kaçar oldum😩😩 en sevdiğim pastadır mozaik pasta... böyle bol cikolatali ve bol cevizli  olursa dahada lezzetli oluyor😋😋😋 denemenizi şiddetle tavsiye ederim👌👌 begenmezseniz bana  getirin ben yerim😉😉😎

Malzemeler..
2 paket biskuvi..
1 su bardagı ceviz.
1 cay bardagı (125 ml) süt
1 cay bardagi seker.
Yarim cay bardağindan biraz az sivi yağ
2 yemek kaşığı kakao.
Bunlarin hepsini bir sos tenceresine alin karistirarak pisirin ılinmaya bırakın..
1 paket taze krema.
2 paket 80 gramlık cikolata ben 1 bitter 1 sütlü kullandım.
Baska bir yerde kremayı kaynamadan isitın ocaktan alin çikolataları kremaya kırıp karıştırarak eritin..
Hazırladığımız sutlu karisim ılınınca ilınan kremali karısımla birleştirin karıştırın  beklesin..
Bisküvileri genis bir salata kasesine kirın çok küçük kırmayın ben dörde bölüyorum
Hazirladivimiz sosu biskuvilerin üzerine dokün dikkatlice karıştırın cevizleri ekleyon slt ust yapın ve strecle kapladiginız kalıba dökün isterseniz kalıp kullanmadan üçgen seklide verebilirsiniz.. buzdolabinda 1 gece bekletin  kaliptan çıkartın 1 paket bitter çikolatayı 1 yemek kaşığı sıvıyağ ekleyerek  benmaride eritin ve pastanın üstüne döküp çikolata donuncaya kadar dolapta bekletip  dilimleyerek afiyetle yiyin😋

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...