1 Temmuz 2014 Salı

KURU YUFKADAN TAVA BÖREĞİ....

Hayırlı sahurlar olsun.....
Sahurda herhangi bişeyler yemek gibi alışkanlığım pek yoktur............... iftarda yediklerim sahurda daha midemde yerini korur midede yer olmayınca da sadece su bana yeter........

Ama oğlum sahurda kızarmış yufka ister yani köy yufkası....... Elimde kırıklanmış yufkam vardı bu yufkaları değerlendirmek gerek dedim ve  sahur için bu yufkaları tavada börek gibi kızarttım gayet güzel oldu........

Eğer sizinde benimki gibi kırık yufkalarınız varsa bu şekilde değerlendirebilirsiniz.......

Kırık yufkaları su ile ıslattım biraz yumuşadılar................ bu yufkaların yarısını yağladığım tavaya kat kat olacak şekilde yerleştirdim...................... arasına tereyağı ve bol peynir ekleyip diğer yufkalarıda yerleştirip üzerine tereyağı parçaları koydum....................tavanın kapağını kapatıp büyük ocakta çok açık olmayan ateşte altı kızarana kadar pişirip sonra ters yüz edip diğer tarafıda kızardıktan sonra ocaktan aldım.......
İşte bu kadar afiyet olsun.............

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...