23 Mayıs 2014 Cuma

PUDİNGLİ KURABİYE....

pudingli kurabiye
Eveeeet  sonunda bloguma uğrayabildim....
Merhaba....
Uzun zaman oldu yeni bişeyler paylaşmayalı beni merak edip soran  takipcilerim merak etmeyin ben iyiyim buradayım, sadece biraz koşturmaca bir zaman geçirdim.............

Bu yıl bildiğiniz gibi bir kaç kursa başladım ve o kursların altında kaldım sanırım..:) şimdi kurslar bitiyor biraz rahatlayacağım diye düşünüyorum ama  bu serfer'de yaz geliyor...:) Neyse sağlık olsun.... Ben biraz tembel oluğum için hepsini bir arada yürütemiyorum......:(

Şimdilik bu çok güzel ve çok kolay kurabiye tarifini getirdim size....

Malzemeler...
1 paket kakaolu puding.. (istediğiniz gibi pudin'de kullanabilirsiniz antepfıstıklı, vanilyalı, çilekli vs.)
1 su bardağı sıvı yağ..
Aldığı kadar un..
Üzeri için..
Pudra şekeri...

Puding ve sıvıyağı bir kaba alıp üzerine un ilave edip kurabiye hamuru kıvamına gelinceye kadar yoğurun itediğiniz gibi şekil verip 180 derece ısınmış fırında pişirin...
Fırından çıkan kurabiyelerin üzerine pudra şekeri eleyip soğumaya bırakın...
Soğuyan kurabiyeleri afiyetle yiyin.........

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...